Dugoročna strategija – dugoročni efekti

Employer Branding je kompleksan proces promocije kompanije i njene organizacione kulture, koji ima za cilj da određenog poslodavca učini „poslodavcem po ličnom izboru“, odnosno željenim poslodavcem. Shodno tome, kompanija značajno povećava stopu retencije zaposlenih i smanjuje stopu fluktuacije. Najznačajnije prednosti studije su povećanje vidljivosti i konkurentnosti kompanije na tržištu rada kako bi se privukli vrhunski talenti i povećalo zadovoljstvo zaposlenih.
Studija može uključivati eksterno istraživanje (na tržištu rada) i interno istraživanje (u okviru kompanije klijenta).

Rezultati studije utiču na:
• Uspešniju atrakciju visokokvalitetnih kandidata
• Poboljšan candidate experience
• Smanjenje fluktuacije i povećanu retenciju talenata
• Optimizaciju troškova vezanih za ljudske resurse
• Dugoročno pozicioniranje kompanije na tržištu kao poželjnog poslodavca